معجزه

معجزه

معجزه در بن بست اتفاق می افتد
معجزه

معجزه

معجزه در بن بست اتفاق می افتد

وقتی شوهرتون از شما تعریف میکند نگویید...

تشریفات مجالس

باغ عروسی 

تشریفات عروسی

تشریفات عقد در تهران



وقتی شوهرتون از شما تعریف میکند نگویید:
- اینطور نیست
- مرسی نظر لطفته

باید بگویید:
- مشخصه وقتی عشق توام باید اینطور باشم
- وقتی آقامون انقدر خوبه معلومه یه فرشته نصیبش میشه

یک بانوی مسلمان

تشریفات مجالس

باغ عروسی 

تشریفات عروسی

تشریفات عقد در تهران


یک بانوی مسلمان :
خانم حلیمه یعقوب، رئیس 
جمهور مسلمان سنگاپور : 
خطرناکترین فرد برای یک جامعه و یک
 کشور کسی است که بخواهد مادام العمر در قدرت باقی بماند !
او وطن فروش و خائن ترین فرد است، چرا که با اجازه ندادن در بقدرت رسیدن دیگران، فرصت خدمت نخبگان و افکار تازه و پیشرفت را از آن جامعه و از آن کشور سلب می کند. با چنین کسی باید بمانند یک دشمن مبارزه کرد !
  من حلیمه یعقوب، بنده ای از بندگان خدا هستم و از خدا میترسم. هر کسی میخواهد با من برای مردم سنگاپور کار کند، من بخاطر خدا، خواهر او هستم. تصمیم و همّ و غم من، بالا بردن سطح زندگی شهروندان سنگاپور است»