معجزه

معجزه

معجزه در بن بست اتفاق می افتد
معجزه

معجزه

معجزه در بن بست اتفاق می افتد

قیمت تشریفات عروسی در تهران


 قیمت تشریفات عروسی در تهران - تشریفات مجالس

اصولا این موضوع که بر روی کاری خدماتی مانند تشریفات عروسی بتوان قیمت گذاری نمود ، کاری است بیهوده .زیرا قیمت اینگونه تشریفات وابستگی بسیار زیادی به کیفیت ارائه خدمات همچون مواد اولیه ، هنر و میزان تجربه و سابقه و همچنین موقعیت جغرافیایی آن موسسه در قیمت نهایی ، دارد.خصوصا در شهری مانند تهران که به دلیل سطح توقعات بالاتر نسبت به سایر شهرها ، زوجین سطح کیفیتی بالاتر و پکیجی کامل تر را مطالبه میکنند قیمت تمام شده یک تشریفات نسبت به سایر شهرها بالاتر است.

همچنین موسسات تشریفاتی که سابقه طولانی تری دارند با توجه به خدماتی که ارائه میدهند و کیفیت بالاتری که پکیج آنان شامل میشود، نسبت به موسساتی که نوپا هستند از قیمت و تعرفه بالاتری برخوردارند.البته لازم است این نکته را ذکر نماییم که همیشه سابقه طولانی داشتن دلیلی بر ارائه بهترین خدمات نیست و چه بسا موسساتی که در لیست خود گرانترین منوها را ارائه میدهند ولی ارزش آن پذیرایی در حد سطح پایین ترین موسسه تشریفاتی نیز نیست.لذا همیشه برای کیفیت خدمات مجالس ، قیمت آنرا ملاک قرار ندهید.

حال در این مطلب قصد داریم هزینه های اموری را بررسی نماییم که نقش تعیین کننده ای در هزینه نهایی یک جشن عروسی دارند.همچینی مبالغ اعلام شده بر بطور میانگین است و بر اساس قیمت های پایه ذکر میگردد.واضح است که هرچه سطح توقع شما از خدمات مجالس بالاتر رود بر قیمت ها افزوده خواهد شد.

  • ابتدایی ترین موردی که زوجین جهت برگزاری مراسم بدان احتیاج دارند ، اجاره یک مکان اعم از تالار ، باغ عروسی و یا باغ تالار است.که مبلغ اجاره آن در ۷ ماه اول سال ، بر اساس میزان وسعت آن از ۴ میلیون به بالا است.اما همین مکان را اگر در ۵ ماه انتهایی سال بخواهید با مبلغی در حدود ۵/۲ میلیون میتوان اجاره نمود.البته ناگفته نماند تالاری که به مبلغ ۴ میلیون اجاره نموده اید را در اعیاد و مناسبت ها ممکن از از ۶ میلیون به بالا اجاره نمایید.
  • هزینه عکاسی و فیلمبرداری بسته به تعداد عکاسان و مهارت آتلیه بین ۱ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است.
  • انتخاب پکیج انتخابی زوجین اعم از کیک و شیرینی ، میوه ، بستنی ، نوشیدنی ، دسر و انواع غذاها و همچنین تزئین میزها به ازای هر نفر ۶۰ الی ۳۰۰ هزار تومان متغیر است.
  • تزئین ماشین عروس و دسته گل حداقل ۵۰۰ هزار تومان است و حداکثر ۵ میلیون تومان .
  • آرایشگاه عروس در پایین ترین منطقه تهران ۵۰۰ هزار تومان و در مناطق بالاتر بین ۲ الی ۵ میلیون تومان محاسبه میگردد.
  • آرایشگاه داماد بین ۳۰ الی ۳۰۰ هزار تومان.
  • لباس عروس در صورت اجاره بین ۴۰۰ الی ۲ میلیون تومان و در صورت خرید از ۲۵۰۰ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان .همچنین کت و شلوار داماد در حدود ۱۵۰۰ میلیون تومان میباشد.
  • اجاره ماشین عروس نیز با توجه به مدل انتخابی ماشین بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان متغیر است.
  • موزیک و دی جی نیز بصورت زنده با مبلغی در حدود ۱ میلیون تا ۲ میلون و پانصد هزار تومان متغیر است.

همانطور که ملاحظه نمودید قیمت ها بسیار متغیر است و کاملا سلیقه ای اعمال میشود.شما با توجه به بودجه ای که برای این مراسم در نظر گرفته اید میتوانید از موسسه تشریفاتی انتخابی خود مشاوره گرفته و مناسبترین تشریفات را برای خود انتخاب نمایید.

علاوه بر موارد اساسی ، خدمات مجالس شامل حریر آرایی و آتش بازی و بسیاری موارد دیگر می باشد.

پکیج تشریفات عروسی



تشریفات عروسی شامل کلیه مراحلی است که طی میشود تا بکمک آن ها بتوان یک جشن خاطره انگیر را رقم زد.

بدون شک تمامی افراد تصور شبی رویایی را از مراسم خود دارند بدین منظور برخی از زوجین تصمیم میگیرند تا کلیه مراحل برگزاری این مراسم از صفر تا صد را ، اعم از اجاره باغ  عروسی یا تالار و آرایشگاه و مزون و فیلمبردار تا انتخاب کترینگ را به یک تشریفات مجالس میسپارند .این موسسات نیز با توجه به بودجه عروس و داماد و سلیقه آنان نسبت به تهیه و تدارکات این جشن اقدام میکنند.

پکیج تشریفات عروسی شامل چه مواردی میشود؟
خدمات مجالس که توسط یک موسسه تشریفات مجالس ارائه میشود شامل :

محل برگزاری مراسم
سفره عقد
نور پردازی و گل آرایی
عکس و فیلمبرداری
گروه موسیقی
معرفی مزون
معرفی آرایشگاه
دسته گل عروس
تزیین ماشین عروس
اجاره ماشین عروس
پذیرایی از میهمانان
تهیه غذا و کترینگ


واگذاری مراسم به موسسات تشریفات عروسی چه مزایا و یا معایبی دارد؟
بدون شک کمک گرفتن از دیگران در تمامی امور خوب است اما این امر معایبی نیز دارد.این امر در مورد تشریفات مجالس نیز صدق میکند.حال به بررسی مزایا یا معایب واگذاری مراسم به اینگونه موسسات میپردازیم…

مزایا:
کاهش استرس:
ورود به زندگی جدید به خودی خود استرس زا است لذا بهتر است استرس به نحو احسنت برگزار کردن مراسم را به کسانیکه تجربه این کار را دارند بسپارید.

صرفه جویی در وقت
در صورتیکه زوجین کارمند باشند ، تهیه و هماهنگی کلیه مراحل عروسی برایشان بسیار سخت خواهد بود زیرا اینامور نیاز به صرف وقت زیادی دارد.اما در صورتیکه امور را به یک موسسه تشریفاتی بگذارید دیگر نگران کمبود وقتتان نخواهید بود.

توجه به تمام جزئیات
بسیار اتفاق افتاده به دلیل مشغله دهنی و کاری عروس و داماد بسیاری از جزئیات از دید آنها مخفی مانده و در خلال میهمانی به آن برخورد میکنند که آن زمان دیگر بسیار دیر است.اما با سپردن مراسم و کلیه مراحل بشکل یک پکیج تشریفات عروسی  ، با استفاده از تجربه آنها دیگر نگران از قلم افتادن برخی از مراحل و جزئیات نخواهید بود.

مدیریت هزینه
مسئله بودجه چیزی است که برای همگان مهم است و افراد میکوشند متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب ها را داشته باشند.در صورت استفاده از خدمات یک موسسه تشریفاتی میتوانید با یک جلسه مشاوره پکیجی متناسب با بودجه خود را انتخاب نمایید.

معایب:
۱ –  عدم مدیریت کارامد

در صورتیکه موسسه تشریفات مجالس خود را به درستی انتخاب ننمایید ، حتی با وجود هزینه زیادی که صرف نموده اید ، با مدیریت ناکارمدی که اعمال خواهد شد ، شاهد کمبودهایی در مراسم خود خواهید بود.

۲ – عدم کیفیت در غذا

یکی از مشکلاتی که ممکن است در حین مراسم پیش بیاید در حوزه سرو غذا است.در صورتیکه نظارت توسط خودتتان بر روی غذا صورت نگیرد ممکن است در تهیه آن از مواد نامرغوب استفاده کنند ، غذا کم بیاید و یا حتی بصورت سرد سرو شود.

۳ – ناهماهنگی پرسنل

گاها نیز پیش میاید همه مراحل به درستی پیش میرود مانند اینکه کیک از بهترین شیرینی فروشی ها تهیه شده است اما ناهماهنگی پرسنل موجب میشود که در توزیع کیک مشکل بوجود و به برخی زیاد و به برخی اصلا نرسد و این موضوع موجب نارضایتی میهمانانتان شود در حالیکه از طرف شما هیچگونه قصوری صورت نگرفته است.

خدمات مجالس و تشریفات


خدمات مجالس - تشریفات مجالس

خدمات مجالس – تشریفات مجالس

سابقه استفاده از خدمات مجالس و تشریفات مجالس در ایران به سال ۱۳۸۰ به بعد برمیگردد.به شکلی که افراد برای گرفتن خدمات به این سازمان ها مراجعه و بر اساس نوع میهمانی و بودجه خود نسبت به گرفتن خدمات از این موسسات مبادرت مینمودند.در ان سالها خدمات محدود به مراسم ازدواج میشد اما امروزه بدلیل شرایط جامعه بسیاری از افراد مجبورند مراسم کوچک خودشان اعم از جشن تولد ،جشن های بازنشستگی ،نامزدی ،ازدواج و یا حتی ختم را به این موسسات بسپارند.اما برای گرفتن خدمات باید به چه نکاتی توجه نمایید؟

در این مقاله کوشیده ایم شما را با خدماتی که  تشریفات مجالس ارائه میدهند، آشنا نماییم.پس با ما همراه باشید…

اصلی ترین تبحر یک موسسه تشریفاتی بررسی سلیقه میهمان و ارائه یک پکیج مناسب با بودجه و درخواست مشتری است.آنها با بررسی این موارد ،بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد خواهند داد.

پس از این مهم ،نوبت به فراهم اوردن محلی برای مراسم میرسد.بدین منظور با توجه به نوع مراسم ، تعداد میهمانان ، بودجه میزبان و سلیقه اش ،یک باغ عروسی ، سالن و یا تالار را به او پیشنهاد میدهند.

تهیه کارت دعوت نیز از دیگر خدمات موسسات تشریفات مجالس است.

تشریفات عروسی - خدمات مجالس

تشریفات عروسی – خدمات مجالس

خدمات مجالس تزیین و گل آرایی سالن،تزیین و گل آرایی باغ عروسی ،اتاق عقد ،میزها ،جایگاه نشستن عروس و داماد ، ورودی ها ،ماشین عروس و دسته گل عروس نیز کاملا با توجه به بودجه و سلیقه میزبان صورت میپذیرد.

فیلم و عکس برداری نیز از جمله خدمات مجالس است که توسط این مراکز ارائه میشود.بدین منظور با تجه به میزان هزینه ای که مشتری در نظر گرفته است آتلیه و لوکیشنی زیبا را برای مشتری در نظر خواهند گرفت.

همچنین در صورتیکه مراسم ، ازدواج است ، معرفی محلی برای اجاره ماشین عروس و مزون برای تهیه لباس عروس و داماد و معرفی آرایشگاه برای عروس و داماد جزو وظایف یک موسسه تشریفات عروسی خوب است.

معرفی قنادی برای تهیه کیک و شیرینی مراسم نیز از جمله خدمات مجالس است که از یک موسسه تشریفات عروسیمیتوان انتظار داشت.

کترینگ یکی دیگر از وظایف موسسات تشریفات است.کترینگ به معنی : سرو غذا ،دسر ،میوه ،شیرینی و …

همچنین استفاده از ظروف شیک و متناسب با مراسم ،چیدمان میز ،رومیزی و … از نکاتی است که در حیطه کترینگ قرار میگیرد.

در نهایت میتوان به این نکته نیز اشاره نمود که در صورتیکه از موسسه طرف قرار داد خود مطمئن نیستید میتوانید هر بخش را به یک موسسه محول نمایید.با این کار در صورتیکه از خدمات یکی از آنها راضی نبودید منجر به نارضایتی کلی شما نخواهد شد اما این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که با این کار هزینه تمام شده برای شما بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود که تمامی مراحل را به یک موسسه تشریفات عروسی بسپارید.بنابراین در انتخابتشریفات مجالس خود با دقت و وسواس بیشتری گام بردارید.بدین منظور میتوانید از کسانیکه از خدمات مجالس آن موسسه استفاده نموده اند سوال نمایید.و یا در برخی مراسم آنان شرکت نماید.در صورتیکه این امکان برایتان مهیا نبود میتوانید از آنان نمونه کار درخواست نمایید.

بهترین تشریفات عروسی در تهران


موسسات تشریفات مجالس ، به موسساتی گفته میشود که وظیفه برگزاری مراسم و میهمانی های بزرگ من جمله مراسم ازدواج را بر عهده دارند.این وظایف عبارتند از اجاره باغ عروسی یا تالار ،انتخاب مزون ،آرایشگاه ،اجاره ماشین عروس ،عکاسی و فیلمبرداری ،دی جی و موزیک و … است .

در صورتیکه مراسم خود را به اینگونه موسسات بسپارید ، از تجربه و تبحر آنان در زمینه مدیریت و برگزاری مجالس بهره مند خواهید شد.چرا که زوجین جوان به علت استرس های وارده به دلیل برگزاری یک مراسم ایده آل و همچنین عدم تجربه کافی در این زمینه ، عملا نمیتوانند در زمینه تدارکات و هماهنگی کلیه مراحل به خوبی عمل نمایند و ممکن است نتیجه آنطور که دلخواهشان بوده از آب در نیاید.

اما سوال اینجاست که:

بهترین موسسات تشریفات عروسی در تهران کدام است؟

یافتن بهترین تشریفات عروسی در تهران ، در حالیکه تمامی فضاها مانند تلویزیون ،روزنامه ،اینترنت و در و دیوارها پر از تبلیغات رنگارنگ شده اند کاری غیر ممکن نیست.تنها نیازمند زمان بندی برای انتخاب بهترین تشریفات عروسیاست تا شبی بیاد ماندنی داشته باشید.

دقت نمایید که همیشه بهترین ها نیاز به تبلیغ ندارند.پس برای شناخت آنان لازم نیست بدنبال نامشان در مجلات و یا تلویزیون باشید.بهترین تبلیغ برای یک برند و خدمات ، تبلیغ رایگان است.یعنی چه ؟نام بهترین ها همیشه از طریق دهان به دهان منتقل میشود بنابراین لازم است به سراغ افرادی بروید که قبلا از خدمات مجالس  این موسسات استفاده نموده اند.

آیا گران بودن ضامن بهترین بودن است؟

در جواب این سوال باید گفت خیر…اینکه یک تشریفات مجالس ، خدمات مجالس خود را به قیمت بسیار بالاتری عرضه نماید ،دلیل بر بهتر و حرفه ای تر بودن خدماتش نیست بلکه توانایی مدیریت هزینه هاست که یک تشریفات مجالس را از دیگران متمایز میکند زیرا با تنوع منوهایشان توانایی ارائه خدمات به افراد با بودجه های متفاوت را دارند.

یکی از خصوصیاتی که یه تشریفات عروسی را از دیگر موسسات متمایز میکند کیفیت خدمات مجالس آن است بدین معنی که با در دست داشتن زیر مجموعه های متشکل از بهترین ها ، با کیفیت ترین خدمات مجالس را ارائه میدهد تا مشتریان خود را به نحو احسنت راضی نماید.

علاوه بر این تنوع در موقعیت برگزاری مراسم نیز یکی از مواردی است که یک تشریفات مجالس را تبدیل به بهترین موسسه تشریفاتی مینماید.

بهترین تشریفات عروسی در تهران - خدمات مجالس باغ عروسی - بهترین تشریفات عروسی


تفاوت زبان های مختلف در برنامه نویسی یک وب سایت

دوره های آموزشی طراحی سایت - بهترین آموزشگاه برنامه نویسی

در صورتیکه قصد ورود به دنیای طراحی سایت را دارید لازم است بدانید که سایت ها با چه زبان هایی نوشته میشوند .کدام ها برای کار شما مناسب است و چه فرقی با یکدیگر دارند؟

نخست لازم است به دو بخش کلی زبان های برنامه نویسی اشاره کنیم:

  • زبان های سمت سرور
  • زبان های سمت کاربر

در این مقاله سعی بر این است که تمامی زبان های برنامه نویسی تحت وب را به شما معرفی نموده و به بررسی تفاوت های آنان با یکدیگر بپردازیم..

زبان های سمت سرور:

این زبان ها مربوط به به اصطلاح پشت صحنه است و کاربر با آنها سرو کار ندارد.انجام امور محاسباتی توسط این زبان ها صورت میپذیرد. در واقع انجام پردازش اطلاعات دریافتی از سوی کاربر در عهده این زبان ها است.

از جمله این زبان ها میتوان به : Asp.net , PHP , JAVA  ، پایتون ، روبی و … اشاره نمود.

جاوا :

این زبان یکی از محبوبترین زبانهای برنامه نویسی تا سال 2012 بود.این زبان قابلیت پیاده سازی بر روی تمامی پلتفرم های استاندارد را دارد.توجه نمایید که زبان جاوا را با زبان جاوا اسکریپت اشتباه نگیرید.

تقسیم بندی تکنولوژی های جاوا به سه صورت زیر قابل تقسیم است:

  • جاوا سازمانی (JEE):  این پلتفرم بنام Java enterprise edition است .از این پلتفرم در توسعه برنامه های سازمانی و بزرگ استفاده میشود.همچنین برنامه های شبکه و سرورها نیز توسط این پلتفرم ساخته میشوند.
  • جاوا اپلیکیشن موبایل (J2ME): این پلتفرم بنام Java 2 Mobility Edition شناخته میشود.این پلتفرم دارای کتابخانه های بسیاری است و برای توسعه اپلیکیشن های دستگاه های کوچک مانند موبایل کاربرد دارد.
  • جاوا استاندارد (J2SE): مخفف شده نام Java 2 platform standard edition است.کاربرد این پلتفرم در تولید برنامه های کاربردی نظیر انواع بازی ها و یا اپلیکیشن های پایگاه داده ها است.

 PHP :

مخفف عبارت Hypertext Preprocessor به معنی ابر پردازنده متن است.یکی از پر طرفدارترین زبان های برنامه نویسی سمت سرور PHP است .از این زبان در طراحی سایت های پویا استفاده میشود.ساختار این زبان شبیه به زبان C و Perl است.به همین دلیل یادگیری آن برای افرادی که به تازگی وارد دنیای وب شده اند آسان و قابل درک است.علاوه بر این php یک زبان شی گراست که علاوه بر توسعه وبسایت کاربری عمومی نیز دارد.

Asp.net  :

مخفف عبارت Active Sever Page  است که به معنی صفحات فعال تحت وب است.یکی از قدرتمندترین زبان های تحت وب برای تولید اپلیکیشن های وب است.بان اطلاعاتی این زبان sqlserver  است و در سرورهای ویندوز قابل اجرا میباشند.این زبان دارای تعداد زیادی ابزارهای کنترلی مانند تول باکس های متعدد جهت کد نویسی برای صفحات html هستند.

پایتون :

یکی از محبوبترین زبان های برنامه نویسی است که بازار شغلی مناسبی هم دار.syntax های آن بسیار آسان و قابل درک دارد به همین دلیل طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است.در این زبان براکت استفاده نمیشود اما بجای آن قفل های کد توسط indentation  تعریف میشوند.خطوط با خطوط به پایان میرسند و نه با یک کاراکتر خاص.

 دوره آموزشی php

 دوره آموزشی asp.net

 دوره آموزشی asp.net mvc

آموزشگاه برنامه نویسی - دوره آموزشی برنامه نویسی

زبان های سمت کاربر :

زبان سمت کاربر زبانی است که وظیفه ارتباط کاربر با سایت را دارد.در واقع کدهای این زبان ها در مرورگر کاربر اجرا میگردند.

از زبان های سمت کاربر میتوان به HTML , CSS  , JavaScript اشاره نمود.

در صورتیکه تنها از این دسته کدها برای طراحی و ساخت وبسایت استفاده نمایید ، نتیجه حاصله، یک وبسایت ایستا خواهد بود که نه تنها تعامل خوبی با کاربر ندارد و کنترل آن بسیار سخت ، بلکه از نظر سئو نیز امتیاز پایینی دارد .حال به تشریح انواع زبان های برنامه نویسی سمت کاربر میپردازیم.

  • سایت استاتیک یا ایستا به سایت هایی گفته میشود که تنها به ارائه یک سری از اطلاعات میپردازد و هیچگونه تعامل دو طرفه ای با کاربر ندارد.بعنوان مثال ،سایت معرفی محصولات یک شرکت که صرفا اطلاعاتی را در مورد محصولاتش به مخاطب عرضه مینماید.
  • سایت پویا یا داینامیک به سایت هایی گفته میشود که کاربران سایت میتوانند با سایت در تعامل باشند.بعنوان مثال بتوانند در سایت ثبت نام کنند.نظر دهند و یا خرید کنند.

Html  :

این کلمه مخفف عبارت HyperText Markup Language است .به معنی زبان نشانه گذاری ابر متن.این زبان به عنوان اسکلت بندی یک وبسایت در نظر گرفته میشود بطوریکه دیگرزبان ها با این کد ها ارتباط برقرار میکنند و بر روی آن سوار میشوند.این زبان یک سری کد های بسیار ساده هستند که یادگیری آن زمان اندکی را میطلنبد.در عین حال زبانی است که برای ورود به دیگر عرصه ها ، یادگیری آن واجب است.از html بعنوان یک زبان یاد نمیشود زیرا تنها توسط تگ های آن میتوان موردی را بر روی مرورگر به نمایش دراورد.

Css :

همانطور که در بالا نیز بیان نمودم کدهای html تنها به مانند اسکلت یک ساختمان هستند که هیچ خاصیت نمایشی ندارند.و توسط آنها نمیتوان هیچ موردی را به نمایش دراورد.

با مرور زمان و پس از نیاز انسان به نمایش دادن موارد گرافیکی زبانی تحت عنوان Css ابداع شد.این کلمه مخفف عبارت Cascading Style Sheets به معنی الگوهای آبشاری است.کدهای این زبان به Html وصل میشوند و سپس موارد گرافیکی بر روی صفحه به نمایش در می ایند.از جمله این موارد میتوان به استایل دادن به نوشته ها ،سایه ،تنظیم اندازه بین اجزا ،حاشیه عس ها و … اشاره نمود.

جاوا اسکریپت :

یکی از معروفترین زبان های برنامه نویسی است که توسط آن میتوان وبسایت ها را تعاملی نمود.بعنوان مثال کاربر با تغییر مکان موس بر روی منو با باز شدن زیر منو ها مواجه خواهد شد.

برخی از مواردی که توسط آن ها میتوان با استفاده از جاوااسکریپت آن ها را اجرا نمود عبارتند از :

نمایش داده ها توسط جداول و نمودارها

تغییر در وبسایت توسط حذف و اضافه تگ های html

ساخت قسمت های تعاملی مانند : منوها ، Data Picker  و …

ایمپورت داده ها از سایر سایت ها و تحلیل آنها

استفاده از فناوری AJAX به منظور جلوگیری از بارگذاری مطالب تکراری

 دوره آموزشی html/css

 دوره آموزشی بوت استرپ

 دوره آموزشی جاوااسکریپت  و جی کوئری

اما اینها تنها زبان های برنامه نویسی مربوط به حوزه وبسایت نبودند و زبان های بسیاری در این زمینه وجود دارند.اما در این مقاله سعی شد در مورد برخی از پرمصرف ترین زبان های برنامه نویسی اطلاعاتی به شما مخاطبان داده شود.